Apie reklamą

 

Šiais laikais nėra įsivaizduoja joks verslas be reklamos. Gi būtent reklama pritraukia pirkėjus, o kuo daugiau pirkėjų įsigiję Jūsų prekes ar paslaugas tuo daugiau pajamų gaunama. Per visus amžius reklama labai tobulėja, išrandama vis originalesnių reklamos būdų. Reklama gali būti pat įvairiausia – lauko reklama, reklama laikraščiuose, žurnaluose, televizijoje, radijuje, reklama įvairiuose renginiuose, mugėse, įvairios skrajutės, bukletai ir pan. Kuo originalesnė ir išskirtinesnė reklama tuo didesnė tikimybė, kad reklama pritrauks kuo daugiau vartotojų dėmesio. Visada, pasirenkant reklamos būdą, būtina atsižvelgti į parduodamą prekę ar paslaugą, labiausiai atitinkantį reklamos būdą, tam, kad pasiekti savo tikslinę vartotojų grupę. Šiame savo straipsnyje pateiksiu kelis patarimus, į kuriuos patartina atkreipti dėmesį, tam, kad Jūsų reklama būtų pavykusi, kad ji pritrauktų potencialių vartotojų (ir ne tik jų) dėmesį bei skatintų įsigyti Jūsų teikiamas paslaugas, prekes ar Jūsų firmos vardas ar prekinis ženklas taptų žinomas bei populiarus.

Taigi, pirmiausia, kad Jūs taptumėt pastebėtas, patartina, kad Jūsų reklama būtų kuo didesnė, kad kuo daugiau žmonių užmetę akį į Jūsų reklamą – ją pamatytų ir bent kažkiek ta reklama įsimintų Jų galvose. Gi kaip sakoma: mažą musę, tupinčią ant lelijos lapo, pamatys tik varlė (taigi, mažą Jūsų reklamą pamatys tik tas kam tai aktualu, tačiau tam, kam aktualios Jūsų teikiamos paslaugos ar parduodamos prekės, greičiausiai Jus ir taip susiras).

Antras patarimas: stenkitės, kad Jūsų reklama būtų originali ir „lengva“. Sakydama, lengva – turiu omenyje, kad reklamoje (reklaminiame stende ar kitur) būtų kuo mažiau prikrauta informacijos (reikia surašyti tik pačią svarbiausią, aktualiausią informaciją), prekės ar paslaugos, firmos pavadinimas apibūdinimas turi būt lengvai įsimenamas, informatyvus (kad žmonės – vartotojai iš karto įsimintų ir sužinotų apie ką kalbama reklamoje). Reklamoje gali būti vaizdingas prekės ar paslaugos apibūdinimas, tačiau su vaizdingumu nereiktų persistengti – jis irgi turi būti informatyvus, tačiau ne per daug rėžiantis akį ar įkyrus.

Trečias patarimas – renkantis reklamos būdą, rinkitės tokį reklamos būda, kuris pasieks daugiausiai potencialių vartotojų.

Got Something To Say:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Copyright © 2017. Powered by WordPress & Romangie Theme.