Apie sportą

Visi esamę girdėję plačiai žinomą posakį – sportas sveikata. Visi vaikai nuo mažens pratinami sportuoti – ne veltui mokuykloje kūno kultūros pamokos būna privalomos ir už jas net rašomi pažymiai. Žinoma, ne visi mėgsta sportuoti, o vėliau gyvenime net gi tam nelieka laiko, nes atsiranda darbai, šeima, vaikai ir pan. Sportuoti galima tiek namuose (gi bet kurioje sporto prekės parduotuvėje galima įsigyti ne tik sportinę aprangą, bet ir treniruoklių su kuriais galima laivai savarankiškai be jokių trenerių sportuoti namuose net prieš televizorių), tiek ir lankyti treniruoklių salę ar kitus sprtinius užsiėmimus, tokius kaip aerobika. Svarbiausia yra ne tingėti sprotuoti. Be to, su sportu galima pasiekti tikrai labai gerų rezultatų: nuo tobulos ištreniruotos figūros iki sveiko virškinimo ir viso organizmo darbo. Pradžiai reiktų susidaryti planą, kurio būtina laikytis kasdien. Jeigu sprotuojate namusoe, tai pratimus galite atlikti tiesiog žiūrėdami savo mėgstamą serialą per televizorių. Tačiau, bet kokiu atveju geriausių rezultatų galima pasiekti tik lankant treniruoklių salę ar atitinkamus sporto užsiėmimus. Treniruoklių salėje gausu pačių įvairiausių treniruoklių. Treniruokliai jums padės atlikti pačių įvairiausių pratimų tam pačiam ar kitam kūno raumeniui. Jų būna pačių įvairiausių – nuo bėgimo takelių ir kitų treniruoklių, kurie padės deginti kalorijas, iki treniruoklių skirtų konkrečiam kūno raumenukui treniruoti.

Kaip jau minėjau prieš tai, pirmiausia susidarykite pratimų planą (nesvarbu kur planuojate sportuoti ar namuose ar sporto salėje). Štai kaip tai reiktų atlikti ir nuo ko pradėti:

Taigi, atsisėskite ir susigalvokite realų sporto planą, kuris atitiktų Jūsų sveikatos būklę (na jeigu negalite daryti kojų pratimų dėl sanarių tai tokių pratimų atsisakykite) bei fizinę ištvermę;

Susirašykite visas detales susijusias su pratimais;

Užsibrėžkite tikslus, kuriuos norite ir stengsitės įvykdyti.;

Peržiūrėsite pasiekimus. Pvz. kiekvieną sekmadienį lipkite ant svarstyklių ir sekite pasikeitimus. Patartina visus šiuos pasikeitimus sekti kruopščiai ir fiksuoti, t. y. būtinai rašykite kiekviena numestą ar priaugtą gramą bei sekite ir pačios figūros pokyčius.

Got Something To Say:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Copyright © 2017. Powered by WordPress & Romangie Theme.